Archive for 13 oktober, 2008

Hemma

oktober 13, 2008

Nu har jag klarat av skolan för denna veckan. Opponeringen gick jättebra, vi fick många bra saker att söka efter och även bra saker att tänka på vid uppsatsskrivning. Vi kommer nu köra på i denna inriktningen och jag är jättepositiv. Har handledning med Ulrich på torsdag första gången, så efter det kan vi förhoppningsvis gasa på. Nu blir det slappt ett par timmar sen blir det träning halv fem.

Tidig Morgon

oktober 13, 2008

God morgon. Är lite stressad, måste gå hemifrån om tio minuter, för att träffa Fredrik på skolan halv tio. Mitt hår står åt alla håll, jag har sömn i ögonen och mina kläder är inte på kroppen än. Då ska vi förbereda opponeringen. Sen är det seminarium mellan tio och tolv. Ska äntligen komma iväg på träning i eftermiddag också, vilket känns så jävla skönt. Det blir basic Ae idag och jag längtar. Måste rusa. Bråttom, bråttom.