Archive for 18 oktober, 2008

Jävlar anamma

oktober 18, 2008

Nu har jag verkligen skrubbat hela lägenheten från toppen till botten. Så stolt över mig själv. Det är sällan jag är så lugn och avslappnad som när jag har städat. Nu ska jag beställa mig en pizza och bara slappa resten av dagen.

Sleten morgon

oktober 18, 2008

Vaknade halv tolv, har inte sovit så länge på säkert ett halvår. Gårdagen var så jävla NAJS som Emma hade sagt. Tack så mycket för en väldigt trevlig kväll vännen. Vi började lite lätt med att dela en flaska vin hemma hos Emma. Vi drog sen vidare till Sol och Ris, en thailändsk restaurang nere i stan, där åt vi väldigt god och prisvärd mat. Efter detta blev det Harrys där vi skakade bakdelen ett tag men framförallt lyssnade vi på Hotshots och hoppade i takt till deras spelning. Det var roligt på nu-har-vi-roligt-och-skiter-i-om-folk-tittar-för-alla-här-inne-är-över-45-i-vilket-fall. Vi lyckades tajma in sista bussen och jag kröp ner i sängen strax efter två med ett leende på läpparna. Detta gör vi om gumman!?!

Här kommer lite bilder

↑ Sötnos ↑

Denna bjuder jag på trots att jag ser ut som en mupp ↓

Nu ska jag nog städa här hemma, det behövs verkligen. Dock skulle jag hellre lägga mig i soffan och inte röra mig på hela dagen, men vad gör man inte. Ha det!!!