Archive for 20 oktober, 2008

Färdigjobbad

oktober 20, 2008

Ja då har jag varit och provjobbat. Det var inte riktigt som jag hade fått uppgift om att vi skulle vara tre stycken som alla provjobbade samtidigt. Istället var det bara jag och så skulle två andra personer komma under veckan och testa på jobbet. Vet inte om det är positivt eller negativt att vara först ut men det märker vi väl. Antar att jag får något sorts svar någon gång nästa vecka. Hoppas fortfarande att jag får jobbet trots att Sofia på Academic Work hade rätt i att det är monotona uppgifter. Dock är det inga problem för mig så länge det finns uppgifter att göra hela tiden. Finns inget värre än dötid. Nu får jag gå och hoppas hela veckan.

Nu ska jag krypa upp i soffan men min vackra sambo och spela lite Wii.

Snart jobb :-X

oktober 20, 2008

Nu ska jag laga lite mat som min älskling ska få när han kommer hem från jobbet om ett par minuter. Själv ska jag ju iväg till ”jobbet” om en timme ungefär. Jag har lagt fram kläder och känner mig hyfsat redo och förberedd. Jag är inte överdrivet nervös men det hinner jag kanske bli på vägen dit. Mest av att vill jag ha jobbet, jag SKA fan ha jobbet.

Önska mig lycka till !