Archive for 21 oktober, 2008

Titta vad jag kan göra:

oktober 21, 2008

En ny värld

oktober 21, 2008

Jag anser mig själv vara en relativt kreativ människa. Därför har det stört mig att jag inte kunnat göra något finnt med min blogg. Nu ar jag dock upptäckt Stylissimos blogg som hjälper idioter som mig att göra vackra saker i bland annat photoshop. Nu har jag lärt mig att göra ramar, och ladda upp penslar. Fantastiskt roligt. Jag vet ju vart jag håller hus hela kvällen. Tack !

Ny bloggdesign

oktober 21, 2008

Skrev en kommentar till Sandra och bad innerligt om en ny bloggdesign. Snacka om att det behövs! Jag vet ju inte ens hur man gör. Hur får jag den att visas på min sida? Hur otroligt korkat är det inte att inte förstå hur internet fungerar 🙂

Går det att ändra på wordpress eller måste jag flytta bloggen till blogg.se? Koko !!!

Hilfe bitte!

Dagen…

oktober 21, 2008

Varje morgon stiger jag upp ur sängen med en hel dag till mitt förfogande. Om inga planer finns inskrivna för dagen ligger världen vid mina fötter. Detta tänker jag på varje morgon men sällan gör jag någon extravagant av dagen. Why is that?  Idag har jag endast planer på att plugga några timmar, utöver det vet jag inte alls vad jag ska göra. Ikväll ska Robin och hans kompisar till Plantens för Hellacopters konsert. Ytterliggare en ensam kväll hemma med katten. Vem vet vad jag ska hitta på?