Hejsan,

Än en gång; så många planer men sängen är för skön för att komma upp i tid. Hade en väldigt knasigt idé att gå upp redan vid sju när Robin gick till jobbet. Då skulle jag hinna plugga ett tag, sen sticka ner i stan för att inhandla en söt tröja på Gina Tricot som jag har spanat in. Sen hade jag tänkt hinna hem för att färga håret och så innan ett, för då måste lunchen vara klar till älsklingen. Men nu struntar jag i stan, får ha på mig något som finns i garderoben, vilket innebär strykning.Klockan tre går bussen till Finspång. Idag blir det kalas med släkten, smörgåstårta och kakor !!!! Ska bli trevligt att träffa alla.

Nu har jag slängt i mig lite frukost och ska ta tag i vår enkät, så den blir ordentlig och läsbar. Sen blir det mörkt hår, spännande!! Till lunch blir det räk- och äggsallad, mums.

Kommentera

