Mmmm…

Nu har jag arbetat med enkäten och det är fan svårare än vad man någonsin skulle kunna tro. Jag trodde man slängde ihop lite frågor så blir det nog bra. Nä man måste tänka på information (absolut inte ta för givet att något vet vad något betyder), etiska spekter, urval, ledande och laddade frågor etc. Det är så grymt mycket att tänka på så det är väl tur att vi har tänkt gör ungefär tretton pilotstudier så det verkligen blir rätt.

Nu kokar jag lite ägg som jag sen ska ha i salladen till lunch och när det är gjort slänger jag i hårfärgen. Har ni tur lägger jag upp nån bild i eftermiddag eller i morgon så ni får se resultatet. Ska dessutom stryka min skjorta och läsa en massa bloggar innan vi sticker. Myspys!

Kommentera

