Helvetisk natt

Usch och tvi och pä, i natt har jag inte varit på topp alls. Kände i går kväll att magen började skrika och allmänt uppföra sig illa. Kändes som mensvärk, men vid fel tid på månaden. Hur som helst så sprang jag på toaletten för jag trodde det var det magen ville, men nej. Istället hann jag inte mer än lägga huvudet på kudden så kände jag kräkreflexen hojta till; här kan du inte ligga. Sammanlagt har jag sprungit upp och spytt fem gånger i natt och några falska alarm. Vid en tidpunkt satt jag och grät i sängen för jag var så frustrerad. Nu mår jag lite bättre men magen är fortfarande i revolt, kan dock inte hända så mycket mer just nu för jag är helt tom på näring.

Hade egentligen tänkt träna i dag men älsklingen avrådde mig, kanske inte så smart. Dock ska jag jobba vid tre så jag får väl vila upp mig tills dess. Tänker inte missa jobbet, behöver pengarna för mycket. Funderar på att eventuellt gå på bio ikväll efter jobbet också; The baader meinhof complex. Får se hur det blir. Nu ska jag avlida i soffan ett tag.

Kommentera

