Knasboll

Hur sjuk är inte jag?

Jag sitter här på jobb och längtar efter morgondagen. Lite för att jag ska vara ledig och så där men framförallt för att jag ska städa. Jag ska se om det finns några tvättider i morgon och förhoppningsvis blir det både en ren lägenhet och rena kläder. Robin ska jobba vilket är bra för då får jag hålla på bäst jag vill själv. Det ska skrubbas, dammas, vädras och allt annat roligt. Sååå skönt när det är gjort och dessutom rätt roligt under tiden.

stada

Ett svar to “Knasboll”

  1. Erki Says:

    Svar ja. Du är mycket sjuk. Jag har hört att dom som gillar att städa är kliniskt galna på alla sätt som går. Det har tatt mig 5 dar att ta tag i mig själv och dammsuga..Men som du vet, youre welcome here any time..Ta med din egen dammsugare dock ;P

Kommentera

