Städ städ städ

Jag satte igång med städningen direkt efter frukosten vilket är anledningen till den hittils dåliga uppdateringen. Nu är hela lägenheten förutom köket städat. Väntar med det tills Robin är färdig med sin matlagning så det håller sig rent några timmar i.a.f. Robin drar till jobbet om en stund och då blir det mer städning, målning och mys med mig själv. Ikväll ska min sötnos bjuda mig på bio. Det blir Public Enemies med snyggingen Depp, det ser jag fram emot.

public-enemies_poster-Hörs sen!

Kommentera

