Synd om mig

logolyxfallan12020070830132711_23Min snälla sambo har promenerat bort till Hemköp för att inhandla antingen chokladpudding eller glass till mig. Jag kunde inte bestämma mig så det får bli en överraskning. Hur som helst tänkte jag knopa ihop ett inlägg under tiden. Problemet är dels bristen på roliga saker att dela med mig och dels orken i min kropp. Det är ansträngande att bara lyfta fingrarna över tangentbordet. Ikväll blir det i.a.f lyxfällan klockan nio. Ett roligt program där jag alltid facineras över hur snedvriden människors kunskap om ekonomi är. Nä, jag förstår inte hur människor tänker.

Har suttit och surfat runt lite på diverse sminkbloggar och det vattnas i munnen på mig. Något som jag bara måste köpa när mina CSN-pengar kommer är Coastal fghfhScents 88 Piece Makeup Palette för ALLA pratar om den och nu senast läste jag att Bjooti även berömmer den. Så nu har jag bestämt mig. Måste även inhandla en ny foundation då min nuvarande från MakeUpStore snart är slut. Sen blir det dock inte mer make denna månaden för det är stramt med pengar och jag måste ju äta också. Tänkte förresten fixa ett nytt inlägg om hur man får till en perfekt sminkbas och lägga upp det snart. Håll utkik efter det!!!

Kram Kram!


2 svar to “Synd om mig”

  1. Jenny Says:

    Tack för att du tipsade om Lyxfällan, hade helt glömt bort att det var i dag! Hoppas du får en fin kväll! Kram Jenny

  2. Anna Says:

    Såg också lyxfällan igår. Jag förstår inte hur folk tänker när det gäller pengar. Göra av med 50 000 kronor i månaden när man har en inkomst på 31 000!! Hallå vakna!!!

    Hoppas du får en bra dag.

Lämna en kommentar