Archive for 28 april, 2009

Eleonora

april 28, 2009

Mitt första möte med eleonoragruppen ägde rum idag. Det var fruktansvärt tungt att inleda ett samtal som jag har bävat inför i flera flera år. Jag kan inte sätta ord för hälften av känslorna jag bär runt på och den andra hälften har jag förträngt. Hur börjar man då arbeta sig framåt? Hon frågade vad jag ville få ut av denna erfarenheten. Vad jag vill är att ha en normal, drogfri, omtänksam bror. Men det kan jag varken påverka eller kontrollera so vad vill jag som jag kan påverka? Ja det är ju en helt annan femma. Jag vill må bra. Punkt. Jag ska fortsätta mitt arbete där och sakta men säkert tragla mig igenom vartennda knut på snöret som är mitt liv.

Nu: ska jag sova! I morgon blir det Ikea med Robinarna. Trevligt.

Irriterad

april 28, 2009

Den där jäkla cykeltjuven förstörde hela min dag. Jag skulle cykla till sjukgymnasten klockan elva och sen cykla ner till Ellionora gruppen som ligger i stan. Jag tränade igår och därför tyckte jag det skulle vara lagom träning för idag. Ohh så frustrerad jag blir

Nu ska jag hoppa in i duschen (om inget har snott handtaget till duschen också). Hoppas ni får en bättre dag än mig!!!

Cykeltjyyyvvv

april 28, 2009

Nån jävel har snott min sadel till min cykel. Jag som skulle cykla överallt idag. Speciellt till jobbet i kväll. Jag blir så arg!